مراقبت از کودک سالمند و بیماران بستر

حضور پرستار در منزل ، ارائه خدمات مراقبتی در منزل

ارائه خدمات مراقبتی از کودکان و سالمندان و همچنین مراقبت و پرستاری از بیماران بستری شده در منزل

مراقبت از کودک، سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز ، پرستار در منزل
مراقبت از کودک سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز | پرستار در منزل
خدمات مراقبتی

مراقبت از کودک

کودکی دورانی‌ است که شخصیت انسان در آن شکل می‌گیرد. در این دوران کودک سرشار از حس کنجکاوی و انگیزه است. گاهی مادران به سبب اشتغال یا مسائل دیگر نمی‌توانند به صورت دائم در کنار فرزند خود حضور داشته باشند. در این مواقع لازم است آنها از یک پرستار کودک کمک بگیرند. پرستار کودک در زمان عدم حضور والدین، ضمن مراقبت از کودک، با او بازی می‌کند و آموزش‌های لازم را به او یاد می‌دهد.

خدمات مراقبتی

مراقبت از سالمند

دوران سالمندی، همراه با کاهش قوای جسمانی است. در این دوران فرد سالمند برای انجام بعضی از اموراتش به کمک سایرین نیاز دارد.

 پرستار سالمند فرد باتجربه‌ای است که دوره‌های آموزشی لازم در این زمینه را سپری کرده‌است. او نیاز سالمند را می‌شناسد و آن را برطرف می‌سازد. پرستار سالمند به بهداشت و تغذیه فرد سالمند توجه می‌کند. استخدام یک پرستار سالمند خوب، خیال اطرافیان را آسوده و سلامت سالمند را تضمین می‌نماید.

پرستار در منزل میتواند اطمینان از سلامتی سالمند و همچنین وظیفه همزبانی و مراقبی را همزمان برای سالمند به ارمغان بیاورد.

جهت استفاده از خدمات مراقبت از سالمند خود با ما در ارتباط باشید.

مراقبت از کودک، سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز ، پرستار در منزل
مراقبت از کودک سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز ، پرستار در منزل
مراقبت از کودک، سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز ، پرستار در منزل
مراقبت از کودک سالمند و بیماران بستر | رهپویان سلامت شیراز ، پرستار در منزل
خدمات مراقبتی و پزشکی

مراقبت از بیمار

هر شخص در زندگی خود ممکن است بارها بیمار و بستری شود. شخص بیمار نیاز به رسیدگی و کمک سایرین دارد. مراقبت و رسیدگی مناسب به بیمار باعث تسریع روند بهبودی او می‌گردد. پرستار بیمار یا همان همراه بیمار شخص بادانش و آگاهی است که چه در بیمارستان و چه در منزل همراه بیمار می‌ماند و به کارهای او رسیدگی می‌کند. او به بیمار کمک می‌کند تا تغذیه مناسبی داشته باشد. ضمنا وضعیت بهداشت و سلامت او را کنترل می‌کند.

بهترین شخص برای کمک به بیماران بستری در منزل پزشک یا پرستاری میباشد که در بازه ی زمانی از قبل مشخص شده به منزل بیمار مراجعه کند و تمامی مراقبت های پزشکی را برای بیمار در منزل انجام دهد.

شرکت رهپویان سلامت شیراز، همراه با کادر مجرب خود همه خدمات درمانی را در منزل بیمار به او ارائه میدهد، حضور پرستار در منزل، حضور پزشک در منزل و حتی مراقبی که وظیفه رفع نیازهای غیر درمانی بیمار را دارد.

جهت دریافت خدمات مراقبت از کودک سالمند و بیماران بستر شما میتوانید با استفاده راه های زیر در ساعت کاری با شرکت رهپویان سلامت شیراز، تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید، با توجه به نوع درخواست شما ، تیم رهپویان سلامت شیراز، تمامی برنامه ریزی ها را انجام میدهد و با شما برای حضور پرستار یا مراقب در منزل هماهنگ میکند.

ساعت کاری رهپویان سلامت شیراز

روزهای غیر تعطیل از شنبه تا پنجشنبه

ساعت 8 الی 16

دریافت نوبت پزشک | رهپویان سلامت شیراز

رهپویان سلامت شیراز جهت رفاه حال همشهریان عزیز،در صورت نیاز همشهریان، اقدام به دریافت نوبت از پزشکان متخصص مینماید.

رهپویان سلامت شیراز

موسسه درمان در منزل رهپویان سلامت شیراز با هدف رفع نیاز درمانی افراد جهت ارائه خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل با همکاری پرسنل مجرب و قابل اعتماد در خدمت هموطنان عزیز و خانواده های محترم می باشد.