آزمایشگاه در منزل شیراز

ارائه کلیه خدمات آزمایشگاهی در منزل

رهپویان سلامت شیراز کلیه خدمات آزمایشگاه را برای شما عزیزان در منزل انجام میدهد

آزمایشگاه در منزل شیراز

یکی از جدیدترین خدمات درمانی در منزل، مربوط به آزمایشگاه ها می باشد که نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه به منظور نمونه برداری و همچنین جوابدهی را از بین برده و در وقت و هزینه افراد صرفه جویی می شود. در این روش پس از پذیرش فرد از طریق وب سایت آزمایشگاه و پر کردن فرم های مربوطه، نسبت به خون گیری در منزل فرد اقدام می شود. آزمایش در منزل هیچ هزینه اضافی برای فرد به همراه ندارد و فرد در راحت ترین حالت ممکن و در فضای مربوط به خانه خود کلیه نمونه های مربوط به آزمایش های مورد درخواست پزشک را می دهد.

شرایط انجام خدمات آزمایشگاه در منزل شیراز

برای انجام آزمایش در منزل شما باید کلیه شرایطی که از طرف آزمایشگاه تعیین می شود را به طور کامل رعایت فرمایید. این شرایط می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ناشتایی 8 تا 12 ساعته
  • بیدار شدن 3 ساعت قبل از انجام نمونه برداری برای آزمایش پرولاکتین
  • انجام نمونه برداری برای آزمایش کورتیزول در ساعت 8 صبح
  • نخوردن برخی داروهای خاص
  • عدم استعمال دخانیات و به خصوص سیگار
  • رعایت شرایط خاص بر حسب هر آزمایش طبق اعلام آزمایشگاه

همه موارد بالا در جهت افزایش دقت و صحت جواب آزمایش های شما می باشد و شما باید به طور کامل همه موارد ذکر شده توسط آزمایشگاه را رعایت فرمایید./

آزمایشگاه در منزل شیراز | رهپویان سلامت شیراز
آزمایشگاه در منزل شیراز | رهپویان سلامت شیراز

مزایای آزمایش در منزل

آزمایش در منزل دارای مزایای مختلفی می باشد.شرکت رهپویان سلامت شیراز جهت رفاه حال همشهریان عزیز این خدمات را ارائه میدهد، همه این مزایا در راستای راحتی بیشتر مراجعه کنندگان و کسانی که دارای آزمایش خون و چکاپ هستند می باشد. از جمله مزایای آزمایش در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت: امروزه بزرگترین ارزشمند ترین ثروت برای افراد، وقت آنها می باشد.افراد مختلف برای مراجعه حضوری به یک آزمایشگاه خاص مجبور هستند ساعات زیادی را در ماشین خود یا وسایل نقلیه عمومی در این ترافیک ها سپری کنند.

علاوه بر مشکل ترافیک، نوبت دهی و شلوغی برخی آزمایشگاه ها نیز می تواند مزید بر علت باشد که شما زمان و وقت زیادی را صرف چند آزمایش ساده و راحت نمایید.

آزمایش در منزل این مشکلات را به راحتی حل نموده و شما می توانید در منزل خود نیز کلیه آزمایش های خود را با بالاترین دقت انجام دهید.

  • صرفه جویی در هزینه: یکی دیگر از مشکلات شایعی که در مورد مراجعه حضوری به آزمایشگاه وجود دارد، هزینه جا به جایی از طریق اتومبیل شخصی یا وسایل نقلیه است. این هزینه اگر چه در ابتدا بسیار جرئی و کم اهمیت به نظر می رسد، اما در صورتی که شما به یک بیماری خاص مانند دیابت مبتلا شده باشید، همین هزینه های جزئی در صورت تکرار مراجعه به آزمایشگاه ها می تواند بسیار زیاد و غیر قابل قبول باشد.
  • افزایش دقت آزمایش ها:

اغلب افراد وقتی به صورت حضوری برای انجام آزمایش های خود مراجعه می نمایند، به دلیل وجود شرایط خون گیری و همچنین استرس های محیطی دیگر، دچار یک نگرانی و دلهره بی مورد می شوند که می تواند بر جواب نتایج آنها تاثیر بگذارد. برای بیشتر آزمایش های درخواستی به خصوص آزمایش کورتیزول و سایر آزمایش های هورمونی، نداشتن استرس و دلهره شرط اصلی برای خون گیری می باشد.

با همه این تفاسیر، آزمایش در منزل به دلیل اینکه در محیط خانگی فرد انجام می شود، این استرس ها را به حداقل می رساند و باعث می شود شما با راحتی بیشتری آزمایش های خود را بدهید و در نتیجه جواب تست های شما نیز با بالاترین دقت ممکن بدست می آیند و از بیشتر خطاهای پری آنالیتیک در آزمایشگاه جلوگیری می شود.

نحوه درخواست آزمایش در منزل

جهت دریافت خدمات آزمایشگاه در منزل شما میتوانید با استفاده راه های زیر در ساعت کاری با شرکت رهپویان سلامت شیراز، تماس بگیرید و با مشاوران ما صحبت کنید، با توجه به نوع آزمایش شما و آزمایشگاه مورد نظر جهت انجام آزمایش، تیم رهپویان سلامت شیراز، تمامی برنامه ریزی ها را انجام میدهد و با شما برای ساعت نمونه گیری هماهنگ میکند

ساعت کاری رهپویان سلامت شیراز

روزهای غیر تعطیل از شنبه تا پنجشنبه

ساعت 8 الی 16

ShirazMedicall

موسسه درمان در منزل رهپویان سلامت شیراز با هدف رفع نیاز درمانی افراد جهت ارائه خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل با همکاری پرسنل مجرب و قابل اعتماد در خدمت هموطنان عزیز و خانواده های محترم می باشد.
خدمات پرستاری در منزل رهپویان سلامت شیراز